طاها......... یک مرد کوچک

نصب تخت پسرم

1390/2/20 11:57
نویسنده : مرضیه
996 بازدید
اشتراک گذاری
بره تو دلی مامان سلام

امروز خاله راضیه قبل از اینکه مامی از سرکار برگرده خونه مهندسیش گل کرده بود و در یک اقدام انتحاری عملیات نصب تخت شاهزاده ی منو شروع کرده بود

مامانتم که می دونی بد مهندسیه تا رسیدم دست بکار شدم و به کمک خاله ی مهربون شتافتم

واسه تجربه ی اول نصاب بودن یکم سخت بود ولی ما با اعتماد به نفس کامل به کارمون ادامه می دادیم تازه مامی یه قسمتایی رو اشتباهی وصل کرده بودیم که جور در نمی یومد ما هم که از خودمون مطمئن بودیم دانش مهندسین ونجارای نمایندگی آپادانا رو کلا" برده بودیم زیر سوال

بعد از کلی تلاش و کلنجار و صرف ۵ ساعت وقت و کلی خنده بالاخره تونستیم تخت خوشگل شما رو سرهم کنیم

حالا همه چی واسه خوابیدنت آمادست

 خیلی حس خوبیه

عزیزم دیگه داره باورم می شه که اومدنت نزدیکه

عکساشو زودی می ذارم دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ღ♥ღمائده ღ♥ღ
21 اردیبهشت 90 14:21
سلام آخه طاها کوچولو با اجازه لینکتون کردم
فهیمه
22 اردیبهشت 90 18:57
یا می دانید كودكان با گریه های مختلف خواسته های خود را اعلام می كنند؟! آیا می دانید هرگریه خاص كودك نشان دهنده یكی از خواسته های اوست؟! آیا می دانید هر گریه کودک نشان دهنده یکی از خواسته های اوست ؟ مترجم گریه کودک نفوذ به دنیای پر رمز و راز کودکان پرفروشترین محصول در ارتباط با كودكان در سال 2009و2010 بهترین محصول برای مادران شاغل
مریم
16 خرداد 90 22:26
سلام مرضیه جون . خوش به حالت که نی نی کم مونده بیاد . من هفته 22 هستم . دوست دارم عکس تخت تو بذاری ببینم آخه منم از نمایندگی آپادانا تخت نی نی مو انتخاب کردم و فقط منتظر جنسیتش هستم تا مطمئن شم و بخرم . راستی لینکت کردم و خوشحال میشم لینکم کنی
دانيال
13 تیر 90 12:37
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مریم
20 تیر 90 14:32
سلام . پس کجایی؟ نی نی ت دنیا اومد؟بیا از خودت خبر بده
دانيال
28 تیر 90 13:38
سلام خاله جوني سلام ماماني آينده راستي وبلاگ قشنگي داريد به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم با احترام دن دني
مامان پریا
29 تیر 90 21:50
سلام خاله جون اسم من پریا است اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن تا فردا شب بیشتر وقت ندارم کد من 58 آدرس وبلاگم هم www.ghab-o-shishe.niniweblog.com خوشحال می شم ببینمت
مریم
31 مرداد 90 11:30
پس کجایی؟؟
شبنم
2 شهریور 92 10:53
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک