طاها......... یک مرد کوچک

سونوی 7 ماهگی

1390/2/20 11:57
نویسنده : مرضیه
15,263 بازدید
اشتراک گذاری

توت فرنگی خوشمزه مامی سلام

 بعد از مدت ها روز شماری بالاخره ۱۵ فروردین رسید آخ جونمیYah

عصری بعد از شرکت یه سر اومدیم خونه و سریع حاضر شدیم ساعت 5 توی مطب دکتر انارکی بودیم وبعد از کلی معطلی بالاخره ساعت 6:30 نوبت ما شد ، با بابایی رفتیم تو و دکتر کارشو شروع کرد

من بازم زاویه دیدم زیاد خوب نبود اما بابایی دقیقا" پشت دکتر وایستاده بود و خوب داشت می دیدت

دکتر تک تک اعضای بدن کوچولوتو نشونمون داد ، دست و پاهای نازت  ،مغز ،کبد ، قلب و 4 تا حفره هاش و کلیه ها و خلاصه همه ی اعضای داخلی و خارجی بدنت ... دو بار هم خمیازه کشیدی قربونت برم پسر خوابالوی من

خیالت راحت دوباره تائید شد که شما پسری ، نازنین من

اطلاعاتی که دکتر  داد:

1-      جنین دارای حرکات منظم قلب و اکتیو اندامها می باشد

2-      فاصله بی پاریتال  70 mm  است.

3-      دور سر جنین 254 mm  است.

4-      طول استخوان ران  50 mm است.

5-      دور شکم جنین 230 mm  است.

6-      وزن جنین 981 گرم است

7-      جنین از نظر CNS و GI و GU مورد بررسی قرار گرفت و انومالی خاصی دیده نشد.

8-      ستون فقرات در حالت عادی قرار دارد.

سن جنین با توجه به اندازه گیری های فوق برابر 27 هفته و 5 روز می باشد .

الهی قربونت برم توپولوی مامان

کلی کیف کردم دیدمت

دوستت دارم پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)